Příjem a průběh překladatelských zakázek
1. mailem obdržím objednávku
2. navrhnu termín odevzdání a přibližnou cenu
3. po odsouhlasením vyhotovím zakázku
4. po přijetí platby odešlu hotový překlad (pokud je na fakturu, tak ihned)
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
V případě překladu po obdržení podkladů nejlépe v elektronické podobě (textový dokument, odkaz…) navrhnu termín odevzdání a cenový odhad. Výsledná cena vychází z konečného množství textu. Po odsouhlasení zakázku zpracuji. Při platbě na fakturu hotový překlad odešlu hned, jinak až po obdržení platby na účet. Možné je i osobní předání.
V případě tlumočení uvítám co nejvíce informací, abych mohl vyhodnotit proveditelnost zakázky a vyřídit ji k oboustranné spokojenosti.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
PŘEKLAD
Je dobré vědět, co přesně (téma dokumentu, rozsah, odbornost…) a do kdy
chcete přeložit. Podle toho jsem vám schopen vyjít vstříc. To znamená
mít připravené veškeré podklady, nebo jejich část, s ohledem na
požadovaný termín odevzdání.
TLUMOČENÍ
Rozsah tlumočení – čas, místo, téma.